Секція "ГЕОГРАФІЯ"

Секція «ГЕОГРАФІЯ»

Географічний брендинг – найважливіший чи другорядний чинник економічного розвитку території ?

Підсекція 1

Посилання на конференцію: https://meet.google.com/ziu-qqbk-fjv

 

ЖУРІ

Прасул Юлія Іванівна – кандидат географічних наук, доцент  кафедри фізичної географії і картографії факультету геології, географії, рекреації і туризму Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна;

Шуліка Борис Олександрович – кандидат географічних наук, завідувач навчальної лабораторії фізичної географії, геоекології та методики викладання географічних дисциплін імені проф. Г.П. Дубинського, доцент кафедри фізичної географії і картографії факультету геології, географії, рекреації і туризму Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Радіна Юлія Вікторівна (МОДЕРАТОР)  – учителька хімії Харківського університетського ліцею Харківської міської ради.

 

УЧАСНИКИ

 

1.    Федорченко Анастасія                     Ліцей №15

2.    Серков Олег                                     Ліцей №39

3.    Лещук Марія                                    Ліцей №47

4.    Андреев Евгений                              Ліцей №82

5.    Казакова Ліза                                   Ліцей №99

6.    Макаренко Валерія                          Ліцей №99

7.    Дергун Віолетта                               Ліцей №141

8.    Конишева Альона                            Ліцей №146

9.    Бондаренко Уляна                           Університетський ліцей

 

Секція «ГЕОГРАФІЯ»

Географічний брендинг – найважливіший чи другорядний чинник економічного розвитку території ?

Підсекція 2

Посилання на конференцію: https://meet.google.com/dae-yvhm-xqb

ЖУРІ

Кандиба Юрій Іванович – кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства імені Костянтина Нємця факультету геології, географії, рекреації і туризму Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Телебєнєва Євгенія Юріївна – кандидат географічних наук, доцент кафедри соціально-економічної географії і регіонознавства імені Костянтина Нємця  факультету геології, географії, рекреації і туризму Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Костюченко Надія Павлівна (МОДЕРАТОР)  – учителька географії Харківського університетського ліцею Харківської міської ради.

 

УЧАСНИКИ

 

1.    Булига Артем                                   Ліцей №57

2.    Хребто Карина                                 Ліцей №82

3.    Папуша Антон                                 Ліцей №99

4.    Сулейманова Лєман                         Ліцей №99

5.    Середа Софія                                    Ліцей №141

6.    Пліско Катерина                               Ліцей №146

7.    Іванов Олександр                             Ліцей «Патріот»

8.    Запорожченко Поліна                      Ліцей «Патріот»

9.    Неєлова Надія                                  Університетський ліцей

 

 

For many years, V. N. Karazin Kharkiv University Lyceum has been considered one of the city's leading educational institutions, where students receive not only basic knowledge but also serious pre-university training. The Lyceum's educational program creates a solid foundation for future university studies and helps students adapt to modern requirements. At the same time, emphasis is placed on developing thinking skills and the ability to apply knowledge in real-life situations, which is especially relevant in the digital age. Today, special attention is paid to how digital technologies are changing the learning process and interaction with information. Just as new approaches to communication and knowledge sharing are being introduced in education, convenience and simplicity are becoming increasingly important in the field of online services. That is why issues related to improving the user experience and modern payment methods are becoming key. This is discussed in detail here:digitaledge.org— where modern methods of customer interaction are considered and how new solutions help online platforms become more convenient. The combination of classical educational traditions upheld by Kharkiv University Lyceum and new digital solutions demonstrates the importance of combining fundamental knowledge and modern technologies. This approach allows us to train competitive specialists of the future and opens up opportunities for applying best practices in both education and digital services.